AstrolojiOyun

Burçlara Göre Oyun Oynama Halleri

Farklı burçtan insanlar oyun oynarken nasıl tepki verirlerdi hiç düşündünüz mü? Burçlara göre oyun oynama temalı bir video fikri, pek de kimsenin aklına gelmemiş gibi gözüküyor. Bunu abartılı tepkilerle bir video fikri haline getirmek de pekala mümkün. Peki neler gerekiyor, içeriğimiz ne, örnek senaryomuz nasıl ve ipuçları neler? Daha da önemlisi, VF Kolaylık Puanı kaç? Hepsi içeriğimizde!

Gerekenler

  1. Her burcun temel özellikleri
  2. Oyun oynarken muhtemel tepkilerin tam listesi
  3. Türk oyun kültüründeki anlık trajikomik haller

İçerik

İçeriğimizi doğrudan Burçlara Göre Oyun şeklinde değil de, ufak bir araştırma süreciyle oluşturmak en mantıklısı. İçerik oluştururken önce burçların temel olumlu ve olumsuz 2’şer özelliğini belirliyoruz. Örnek olarak Akrep burcu olumlu olarak “cazibe” ve “sırdaş” olumlu özelliklerine sahip. Bu iki özelliği oyun esnasındaki davranışlara odaklayacağımız diyalogları yazdıktan sonra diğer olumsuz iki özelliğe geçiyoruz. Burçlara göre oyun oynama kısmında en önemli şey astroloji sayfalarını taramak ve insanlara olan uygunluğunu tepki çekmeden %90 oranında tutabilmek. İzleyen kişi “Aa! Bu benim resmen!” diyebilmeli.

Senaryo

1. Çarpraz Açıdan Çekim

İSİM ortalama bir hızda gelir ve oyuncu koltuğuna oturur. Kulaklığını takar, ellerini klavyeye koyar.

2. Önden Çekim (Monitör Üstü/Arkası)

Ekranda bir oyun açıktır. İSİM bu oyunu arkadaşlarıyla konuşarak oynuyor imajı çizer.

KOÇ Sahneleri:

  1. Şimdi herkes beni dinlesin, söylediğim taktikle savaşıyoruz! (Liderce)
  2. [Oyun oynanır 30 saniye kadar] (Kurguda 1 ile 3 sahneleri arası hızlandırılmış şekilde montajlanır)
  3. Gördünüz mü söylemiştim benim taktiğimle kazanacağımızı! (Egoist)
  4. Çok nooblar ya [güler] (Alaycı)
  5. Siz de noobsunuz! Ben olmasam kazanamazdınız! (Kendini Öne Sürer)

BOĞA Sahneleri:

  1. Tamam 2 kişi kalmış olabiliriz ama bu savaşı kazanacağız! (Kararlı)
  2. Aaa yeni mi başladın oyuna, arkadaş olabiliriz. (Sıcak Kanlı)
  3. Şimdi kim kalkıp bir tane loot için tepeye kadar çıkacak, boşver… (Tembel)
  4. Ne yani savaşı benim yüzümden mi kaybettik? Tamam ya… (Alıngan)

İKİZLER Sahneleri:

  1. Tamam ya hem evi yaparım hem de etrafı gözetirim. (Aynı anda bir kaç işi yapabilen)
  2. Hadi ya öyle mi geliştiriliyormuş? Tamam anladım. (Çabuk kavrayan)
  3. Silahlarla malzemeleri bodruma koyun arkadaşlar! / – Ya siz naptınız ya? Ben size bodruma koyun mu dedim bak işte berbat oldu her şey! Üst kata koyalım şunları (Değişken Ruh Hali)
  4. Sence kılıç mı alayım balta mı? [oyuna devam eder, kısa bir süre sonra elleriyle yüzünü kapatır] Yaa karar veremiyorum… (Kararsız)

YENGEÇ Sahneleri:

  1. Ah kıyamam sana senin canın mı azaldı? Gel bakayım buraya (Anaç)
  2. Bak şimdi hayal et! Evin altına sığınak yapıyoruz, bütün lootları oraya dolduruyoruz. Sonra girişe tuzaklarımızı kurup rakip oyuncuları bekliyoruz! (Hayal gücü yüksek)
  3. Yaaa bana yeteneksiz dediii [Ağlamaklı] (Aşırı Duygusal)
  4. Mehmet şu ‘çakıl alttan tire 2012’ye yardım etmeyi keser misin? Hem beni kasmıyorsun hem de milleti kasıyorsun? [2 saniye kadar bekler] Hayır beni kasıcaksın dedim!!! (Kıskanç)

ASLAN Sahneleri:

  1. Ya al n’olacak senden değerli mi bir item… (Cömert)
  2. Geç kenara, geç kenara! Ben hallederim ama ölürsem eşyalarımı toplayın yerden. (Fedakâr)
  3. Bak şimdi siz gidin ormana ağaç mağaç kesin, sen gel buraya bana yardım et, şşşt kırmızı kılıçlı sen de git loot kas! (Otoriter)
  4. Hayır arkadaşım güncelleme gelmiş olabilir ama canı arttı diye de taktik değiştirecek halimiz yok! (Sabit Fikirli)

BAŞAK Sahneleri:

  1. Yeni gelen oyuncuyu gördün mü? Oynayışında kararsızlık hakim, kesin oyuna başlayalı 3-4 ay olmuş, hiç kostümü de yok kesin para yatırmıyor oyuna. (Analizci)
  2. Ya şu lootları sandıklara koyun, ortada da eşyalarınızı bırakmayın. Şu yerlerdeki otları da temizleyin! (Titiz)
  3. Aaaa! Bu kapıyı hiç görmemiştim, girince noluyor? [heyecanlı ses tonu] / Ölünüyormuş… [hayal kırıklığı ses tonu] (Aşırı Meraklı)
  4. [tartışır tavırda] Şimdi olmuş mu bu kılıç? Hayır yani olmuş mu? Olmamış tabi balta diye versen belki kabul ederdim! (Kolay Beğenmez)

TERAZİ Sahneleri:

  1. 1 kılıç 10 mana potu yapar. Burak sen o kılıcını ver, Özge sen de mana potlarını at yere. Şimdi anlaştınız bence. (Uzlaştırmacı)
  2. Ya tamam RPG oyun ama evimiz de keşke pembe olsaydı (Görselliğe Düşkün)
  3. Ya geçen gün birisini klana alayım dedim, evin şifresini verdim, ertesi gün bütün lootları da alıp kaçmış (Saf)
  4. Tamam ya yeni tanıştık sana güveniyorum, hadi gel ejderha keselim haklısın. (Kolay inanan)

AKREP Sahneleri:

  1. Ya hem Pixel Gaming, hem de Işık Gaming oynamamı istiyor. Hatta geçen gün 2017 birincisi klandaki çocuk da benimle oynamak istedi. (Cazibeli)
  2. Ne hile mi yapıyorsun?! Tamam tamam aramızda… (Sırdaş)
  3. Lan bittin sen! Sen bittin! 2016 senesinin mart ayında benim evimi patlatıp oyuna ara vermeme sebep olan sen değil miydin?! (Kindar)
  4. Senden oyuncu olmaz arkadaşım maalesef. Git video çek youtuber filan ol ama oyun oynama sen kapat bilgisayarı. (Zehirleyici)

YAY Sahneleri:

  1. Tamam bu savaşta öldüm ama çok eğlenceli değil miydi? [gülerek] (Neşeli)
  2. Niye mi çöl map’indeyim? [4 saniye ara verir] Buraları da gezeyim dedim nolcak ki klandan ayrı kaldıysam? (Özgür Ruhlu)
  3. Ya napabilirim öldüysen? Benim sorunum mu ölmen? Desteğim diye can mı basacağım? (Sorumsuz)
  4. Offf.. Ya ilk katı bitirdik ama ben şimdiden sıkıldım, nolur bırakalım gidelim mağarada filan yaşayalım [bıkkın ses] (Çabuk Bıkan)

OĞLAK Sahneleri:

  1. Tamam siz gidin ben envanteri sabahlayıp dizerim, geldiğinizde hazır olur! (Çalışkan)
  2. Gel gel sana bir soru soracağım [gülerek] / [3 saniye ara] İzdivaç programına katılan yaşlı bir insanın en sevdiği oyun hangisidir? / [3 saniye ara] Final Fantasy! [gülünmez, video kesilir](Espri Gücü Yüksek)
  3. Ya bu adam geldi 300 gold verdi ama kesin içinde bir halt var bu işin… (Kuşkucu)
  4. Bırak beni solo oynamak istiyorum. Bırak git artık ya! / [2 sn sonra] Engelle, tamam oldu işte. (Yalnızlık Meraklısı)

KOVA Sahneleri:

  1. Ya ben savaşlara katılmak istemiyorum, odun filan toplasam olur mu? (Hümanist)
  2. Gelsin gelsin, geçen hafta bize kaç tane metal parçası verdi, biz de ona yemek pot filan veririz. (Vefalı)
  3. Ya yeter bu kadarı da olmaz ya! Ne demek pazarda ucuza kılıç yok… (İsyankarlık)
  4. Gördün mü nasıl oynadığımı? Kaydettim tabi Youtube’a atacağım herkes yetenek görsün! (Kendini Beğenmiş)

BALIK Sahneleri:

  1. Savaşı birlikte takım olarak kazandık, nolcak ki hepinize 5000 can bastıysam? (Alçak Gönüllü)
  2. Yok ya bence güneye doğru gidelim çünkü geçen hafta oradan iyi loot kaldırmıştık. Teşekkür ederim arkadaşlar fikrimi mantıklı bulduğunuz için. (Etkili)
  3. Lan ölmüyor ölmüyor bu yaratık! Bırakalım başka dungeon /dancın/ bulalım. (Kolay Pes Eden)
  4. Yaa ben fazla konuşamam ama savaşta elimden geleni yaparım [utangaç ses tonu] (Çekingen)

VF Kolaylık Puanlaması

Figüran - 6.8
Çekimler - 9.2
Kurgu - 4.7
Bütçe - 9.6

7.6

Puan

Senaryosu hazır bu video fikri, sizlere en iyi oyunculuk deneyimi şansı sunuyor. Çünkü bu video fikrinde en büyük iş, gerçekçi şekilde tepkiler vererek burçlardaki karakterlere bürünmeniz. Çekimler 2 sabit açıda yapılırken, kurgusu da 13 ham sahneden geleceği için oldukça zorlayıcı olabilir. Bütçesi için ise neredeyse sıfır denilebilir.

Etiketler

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Close
Close